Grąžinimo politika
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024-11-19
SERA International, MB įsipareigoja laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, užtikrinančių pirkėjų teises. Šioje politikoje aprašomos prekių grąžinimo, keitimo ir garantinio aptarnavimo sąlygos, taikomos perkant produktus mūsų svetainėje https://operacinesistema.lt/.
1. Prekių grąžinimo sąlygos
1.1. 14 dienų pinigų grąžinimo garantija:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu, pirkėjas turi teisę grąžinti įsigytą prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, nenurodydamas priežasties.
1.2. Prekių būklė
- Grąžinamos prekės turi būti:
- Nenaudotos ir nesugadintos
- Originalioje, nepažeistoje pakuotėje
- Su visais priedais (jei taikoma)
Jei prekė buvo sugadinta ar naudota, grąžinimas gali būti nepriimtas arba gali būti sumažinta grąžinama suma.
1.3. Prekių, kurių grąžinti negalima:
- Programinė įranga ar licencijos, kurios buvo aktyvuotos
- Individualiai užsakytos prekės
1.4. Grąžinimo išlaidos:
Pirkėjas atsakingas už prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo nekokybiška arba gauta ne ta, kuri buvo užsakyta.
2. Prekių keitimas
2.1. Prekės gali būti keičiamos tik tuo atveju, jei buvo gauta netinkama arba brokuota prekė.
2.2. Keitimui taikomos tos pačios sąlygos, kaip ir grąžinimui (žr. 1.2 punktą).
3. Grąžinimo procesas
3.1. Norėdami grąžinti ar pakeisti prekę, atlikite šiuos veiksmus:
Susisiekite su mumis el. paštu help@operacinesistema.lt ir pateikite šią informaciją:
- Užsakymo numerį
- Prekės pavadinimą ir grąžinimo ar keitimo priežastį
- Jei prekė yra brokuota, pridėkite jos nuotraukas
3.2. Gavę jūsų užklausą, suteiksime išsamias grąžinimo instrukcijas, įskaitant informaciją apie siuntimo adresą.
3.3. Grąžinimą atlikite per pasirinktą paštomatą, išsaugokite siuntimo kvitą kaip grąžinimo įrodymą.
4. Pinigų grąžinimas
4.1. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo.
4.2. Pinigai pervedami į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
4.3. Jei buvo pasirinktas pristatymas mokamu paštomatu, pristatymo kaina negrąžinama (išskyrus nekokybiškų prekių atvejus).
5. Garantijos ir brokuotos prekės
5.1. Jei prekė yra brokuota, garantinis aptarnavimas taikomas pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso reikalavimus.
5.2. Brokuotą prekę galite grąžinti arba prašyti jos pakeitimo.
5.3. Susisiekite su mumis el. paštu help@operacinesistema.lt, pateikdami visą informaciją apie broką, įskaitant nuotraukas.
6. Kontaktai
Jei turite klausimų dėl grąžinimo ar garantijos:
El. paštas: help@operacinesistema.lt
Telefonas: +370 601 66511
SERA International, MB pasilieka teisę bet kuriuo metu atnaujinti šią politiką. Atnaujinimai bus skelbiami mūsų svetainėje.